İnter Nakliyat olarak ofis-işyeri eşyalarınızı ertesi gün adrese teslim ediyoruz. Ofis ve işyeri nakliye ile ilgili detayları içeriğimizden bulabilirsiniz.
Ofis ve işyeri taşınma işlemleri yapılırken işlerin çok fazla aksamaması için diğer gün eşyaların taşınma işleminin tesliminin yapılması gerekir. Ofis ve işyeri eşyaları hassas grupta yer alır. İşyerinde olan makinalar, ofiste bulunan bilgisayar- yazıcı- evraklar- telefonlar veya diğer elektronik aletlerin özenle taşınması gerekir. Aksi takdirde firmayı maddi olarak zarara sokmakla birlikte zaman kaybı yaşattığı için işlerinin de aksamasına neden olacaktır.
İçindekiler
Ofis ve İşyeri Nakliye İşlemleri
Ofis ve işyeri taşımacılığında en büyük kıstas firmanın işlerinin kesintiye uğramaması için hızlı bir şekilde hizmet verilmesi gerektiğidir. Hizmet süresi uzadığı ve nakliye esnasında problemler çıktığı sürece hizmet alan işyerinin işleri kesintiye uğrayacaktır. Bu nedenle ofis ve işyeri nakliye işlemlerinizi yaptıracağınız firmanın belli özelliklere sahip olması gerekir. Firmanın güvenilir olması, ofis veya işyeri eşyalarınızın nakliyesi gerçekleşmeden önce taşıma esnasında zarar görmemesi için düzgün paketleme yapıyor olması gereklidir. Düzgün paketlenmemiş eşyaların çoğunun nakliye esnasında zarar görme olasılığı yüksektir.
Ofis ve İşyeri Eşyaları Nasıl Paketlenmeli?
Eşyaların hepsinin taşınmadan önce zarar görmeyecek şekilde paketlenmiş olması gereklidir. Paketleme yapılırken kullanılan ambalajın, paketleme malzemesinin kaliteli olması gerekir. Ofis ve işyeri mobilyalarının zarar görmemesi için özellikle kenar kısımlarına darbelerde ezilmeyi önleyici özel paketleme korumalıkları eklenmelidir. Bilgisayar gibi elektronik cihazlar eğer çok uzun yola gidecek ise iç parçalar zarar görmesin veya sarsılmasın diye ayrılmalıdır. Elektronik ürünler hassastır ve en ufak sarsıntılarda zarar görebilir. Bu yüzden özel paketleme yapılmalıdır.
Ofis ve İşyeri Nakliye Aşmaları
- Ofisi veya işyeri taşınacak olan kişi firma ile irtibata geçip ücretsiz ekspertiz hizmeti istemelidir.
- Firmanın taşınacak olan ofis veya işyerine gönderdiği ücretsiz ekspertiz görevlisi taşınacak eşyaların miktarına ve özelliklerine göre bir nakliye planı çıkarmalıdır.
- Firma ve müşteri anlaşır ise taşınacak gün için randevu alınır.
- Firma görevlileri taşınmanın yapılacağı gün randevu verilen saatte hizmete başlar.
- İlk olarak tüm eşyalar uygun ve sağlam bir şekilde paketlenir.
- Paketlenen eşyalar nakliye aracına taşınır.
- Nakliye aracında eşyaların sarsılmaması için doğru bir şekilde yerleştirilme yapılmalıdır.
- Eşyaların taşınacağı adrese doğru nakliye aracı yola çıkar.
- Adrese varıldığında eşyalar araçtan indirilir ve yeni ofis- işyerine kurulumları yapılır.
- Nakliye hizmeti böylelikle sona ermiş olur.
İnter Nakliyat Ofis ve İşyeri Taşımacılık Hizmeti
Güvenilir, profesyonel, hızlı, uygun fiyatlı ofis ve işyerinizin taşınması için hizmet almak istiyorsanız bize 444 61 85 nolu telefon numaramızdan veya bilgi@interlojistik.com.tr mail adresimizden ulaşabilirsiniz.